Viser innlegg med etiketten romteknologi. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten romteknologi. Vis alle innlegg

onsdag 4. juni 2008

Romtek møter fotogrammetri

Ikke kan jeg noe spesielt om romteknologi, ei heller (men kanskje litt mer) om fotogrammetri, spesielt ikke om LIDAR. (Hvorfor, er en diskusjon for et annet fora - kremt) Uansett så virker dette som ganske interessant - kartlegging av fjerne planeter:

http://www.technologyreview.com/Infotech/20855/?a=f