Viser innlegg med etiketten blom. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten blom. Vis alle innlegg

onsdag 29. oktober 2008

Blom blomstrer

Blom åpner tilgangen til sin(e) geoserver via en SDK. Dette betyr at høyoppløselige flyfoto blir tilgjengelig for veldig mange. Fantastisk!

Jeg har ikke testet det enda, ei heller om det vil koste noe. Uansett vil nok dette sette Blom på kartet, og kart-systemer vil nok bli en god del rikere:)

http://blomasa.com/
http://www.dagensit.no/
http://www.digi.no/

Førstemann ut til å lage en demo-app!

onsdag 2. april 2008

Bedriftspresentasjon for geomatikk

Det blir avholdt bedriftspresentasjon spesielt for Geomatikk den 22/4 kl. 1600 i L11.
Blom og Geodata kommer - hovedfokus tipper jeg er henholdsvis fotogrammetri og GIS.

Dette er et veldig bra initiativ både fra bedrifter og faggruppe!

Møt opp!