torsdag 7. oktober 2010

[Crossposted fra alexanno.net]

Min Twitter-melding om at jeg hadde eksperimentert med å sette opp min egen Liquid Galaxy fikk nesten umiddelbart respons fra Rune AndersenIDI IME. De hadde nettopp byttet ut en masse skjermer og hadde kanskje noen til overs. Idag har jeg hentet 5 fine 24" skjermer som jeg fikk fra IME! Tusen takk Rune!
Nå har jeg samlet gamle pcer som ligger og slenger rundt i korridorene og prøver å vekke de til live. Forhåpentligvis klarer jeg å få snappet til meg 5 maskiner som klarer å kjøre Google Earth i et rimelig raskt tempo. Skal ihvertfall prøve å kjøre Ubuntu på de for å se om det hjelper litt på ytelsen.
Jeg tror det blir skikkelig stilig å sitte i denne riggen med skjerm 180 grader rundt seg! Forhåpentligvis så utvikler noen flere visualiseringer som bruker samme teknikk som Liquid Galaxy som vi kan kjøre på dette.


Ingen kommentarer: