torsdag 13. desember 2007

Jul og påminnelser

Bloggen har eksistert en stund nå og fått mange gode bidrag! Men enda kan det være flere og hyppigere bidrag!

For alle dere som ikke har fått dere tilgang til bloggen: Send meg en mail;

alexanno [æt] stud.ntnu [dått] no

så vil jeg opprette en konto til dere og straks kan dere bidra med poster! I fremtiden vil det kanskje bli lagd et enklere mer wiki-lignende bloggsystem, men inntil da - send en mail!

For alle som leser denne posten, har dere abonnert på RSS-feeden? Legg feeden til i Outlook, Thunderbird, GoogleReader, KMail, etc.. så får dere automatisk beskjed når det kommer en ny post.

Flotte bidrag på Wiki'en også, men kan enda bli mer! Den har også en feed, under recent-changes siden finnes feed over siste hendelser.

For å konkludere; flott innsats fra alle dere som bidrar og sprer linker hit og til wiki'en! Webadmins, dere vet hva dere skal gjøre! Savner bidrag fra fagstaben! Kursbeskrivelser/materiale, nyheter fra forskningsfronten/konferanser/julebordet - hvor blir det av?

God jul til alle! Ser fram til et nytt år med enda mer "dissemination of Geomatics" :)

2 kommentarer:

Atle Sveen sa...

Enig her, og koudos til deg for å ha opprettet denne bloggen! Akkuratt nå i eksamensperioden kan jeg vel skjønne at folk ikke er så aktive (eller, det kan jeg jo ikke, jeg surfer aldri så mye som i eksamenstida..), men nå når ting begynner å roe seg ned burde vi jo få økt aktivitet her.

Og vi burde vel generelt bli flinkere til å kommentere ting, jeg synes nå ihvertfall selv at det er artigere å komme med innlegg/bidrag når jeg får kommentarer.

Og ja, du glemte Opera i rss-leser-oppramsinga di :p

Alexander Nossum sa...

Ser at eksamensperioden er litt kinkig, og det gjør ingenting:) Men det virker som eksamensperioden er tiden for, konferanser/EVU-kurs og lignende. Litt innlegg om disse kunne jo vært fint.

Men for all del! Det er bra med innlegg altså! Foreslår vaffelfest på nyåret for fysisk blog/wiki-myldring:)

(OK, Opera ble glemt, men Firefox har også native rss-leser;) [getfirefox.com]