Burde vi markere på noe vis? Er fortsatt langt fram i tid, men hadde jo vært gøy om vi på en eller annen måte klarte å profilere oss og Geomatikk litt på en slik dag. I det minste burde noen bake en kake, for som de sier "Kartet har bursdag!"
Bruk gjerne kommentarfeltet til å lufte tanker rundt temaet